Hoe werkt het?

Ervaar het gemak via ons stappenplan

Wij maken u het graag zo gemakkelijk mogelijk. Maaltijden kiezen en bestellen gaat dan ook in een handomdraai.

STAP 1: Bestellen

Wij helpen u graag

Wij helpen u graag

Spreekt u ons het liefst persoonlijk of heeft u een vraag?  Neem dan gerust contact met ons op via de consumentenlijn: 0 888 – 10 10 10 om uw bestelling telefonisch door te geven.

U kunt ook kiezen voor het gemak van onze menulijsten. De bezorger geeft u wekelijks nieuwe lijsten en neemt de ingevulde lijsten weer voor u mee. Daarnaast kunt u ook digitaal bij ons bestellen in de webshop.

Veel voordeel indien u lid bent van Ledenvereniging Thebe Extra
Als lid van Ledenvereniging Thebe Extra ontvangt u korting op uw maaltijdbestelling. Hoe langer u lid bent, hoe meer korting u ontvangt op uw bestelling! U kunt bij onze Klantenservice doorgeven dat u lid bent, houd daarom uw lidnummer bij de hand.

  • Tot 5 jaar lid: bestel uw gerechten al vanaf €5,35 + gratis bezorging
  • 5 tot 10 jaar lid: bestel uw gerechten al vanaf €5,22 + gratis bezorging
  • Vanaf 10 jaar lid: bestel uw gerechten al vanaf €5,14 + gratis bezorging

STAP 2: BEZORGEN

Persoonlijk bij u bezorgd

Persoonlijk bij u bezorgd

Uw bezorger brengt uw maaltijden en verse boodschappen wekelijks op een vaste dag bij u thuis. U hoeft dus niet elke dag thuis te blijven voor de bezorger, maar u kunt de maaltijden bewaren in de koelkast en zelf bepalen wanneer u eet.

STAP 3: VERWARMEN

Met onze instructies kan het niet misgaan

Met onze instructies kan het niet misgaan

U kunt uw maaltijden verwarmen in de oven of magnetron. Op het etiket staat aangegeven hoe lang en op welke temperatuur u uw maaltijd moet verwarmen. Voor het verwarmen dient u gaatjes te prikken in het folie, de maaltijd kan in het bakje worden verwarmd.

Eet smakelijk!